Léto pro generaci Z, na které nezapomenou

Skupina Deutsche Telekom, do které patří i český T-Mobile, plánuje pro generaci Z léto plné zábavy, hudby, festivalů a zážitků. Kampaň pod heslem „To léto, na které nezapomeneš“ startuje 5. června ve všech evropských zemích skupiny DT. Zákazníci se tak mohou těšit na soutěže o lístky na koncerty a další dárky.

Cílem kampaně je propojování mladých lidí napříč Evropou prostřednictvím hudebních zážitků a nezapomenutelných vzpomínek, které jim zůstanou celý život. V zákaznickém programu Magenta Moments zákazníci najdou už nyní soutěže o lístky na festivaly Colours of Ostrava, slovenský LOVESTREAM, rakouský Paradies Garten a maďarský festival Inota. Během června mohou vyhrát i exkluzivní VIP balíček pro dvě osoby na hip-hopový festival Rolling Loud v Rakousku.

Letní kampaň zahájila jedinečná akce pod hlavičkou Telekom Electronic Beats. Hlavními hvězdami večera byly Sugababes, které společně s DJ HEARTSTRING vystoupili v berlínské večerce s vytvořili exkluzivní remix kultovní skladby „Push the Button“.

„V České republice uspořádá Electronic Beats stejně jako minulý rok pop-up akci na pražské Letné u Metronomu. Ještě pře prázdninami 27. června od 16:00 do 22:00 tam vystoupí DJs Theya, Kaa Glo, Ascendant Vierge a vše zakončí hvězdná horsegiirL. Mezi zákazníky máme mnoho fanoušků dobré hudby a jsme rádi, že si i díky nám si užijí nezapomenutelné chvíle #MeziSvými,“ dodává Iva Menclová, zastupující ředitelka značky a marketingové komunikace T-Mobile.

Vstup na akci je pro všechny zdarma a zákazníci T-Mobile se kromě koncertů mohou těšit i na zajímavé nabídky v Magenta Moments v okolí Letné.

Festivalové léto plné vzpomínek pak uzavře zářijový festival Lollapalooza v Berlíně. Soutěž o VIP balíček s cestou i ubytováním na tuhle akci najdou zákazníci T-Mobilu v Magenta Moments na začátku července.

O lokalizaci komunikace projektu se stará social tým Ticino a mediální plán vypracovala agentura EssenceMediaCom. Komunikace bude probíhat na sociálních sítích, online médiích, outdooru a Spotify.