T-Mobile uvádí svou vánoční kampaň pod heslem „To opravdu důležité nás spojuje nejvíc“. Stejně jako v předchozích letech se jedná o mezinárodní kampaň společnosti Deutsche Telekom představenou v deseti evropských zemích operátora. K vidění bude od 6. listopadu do 31. prosince v televizním vysílání a na sociálních sítích. Natáčení spotu probíhalo v České republice. 

Kampaň vytvořená agenturou Saatchi & Saatchi podporuje větší mezilidskou blízkost odlehčeným a hravým způsobem. Spot je hudebně doprovázen moderním zpracováním klasické vánoční koledy Ach, jedličko (v originále Oh Tanennbaum). Upravený text písně odráží emocionální rozpoložení hlavní postavy – mladého muže, který je zasypán zvídavými otázkami příbuzných, dokud ho nezachrání jeho babička a zeptá se na tu jedinou otázku, na které skutečně záleží.

„V podobné situaci byl asi každý z nás. Vánoční svátky trávíme s rodinou, ale společné chvíle nemusejí vždy probíhat podle našich představ. Na sebe i na své blízké často klademe vysoké nároky a zvídavými otázkami je můžeme dostat do nepříjemné situace a pokazit sváteční náladu. Proto jsme se v kampani ‚To opravdu důležité nás spojuje nejvíc‘ rozhodli ukázat, jakou sílu může mít zdánlivě banální otázka ‚Jsi šťastný?‘. Propojování lidí je podstatou našeho businessu, ale skutečné mezilidské vztahy jsou to, na čem nejvíce záleží,“ dodává Ladislav Báča, ředitel značky a marketingové komunikace T-Mobile.

Jedná se také o první mezinárodní kampaň pod novým claimem společnosti Deutsche Telekom „Connecting your world“. Každé ze tří slov má v claimu své místo a každé vyjadřuje pozitivní emoci. Spojení znamená interakci mezi lidmi, stejně jako technologickou kategorii, u níž záleží na kvalitě a spolehlivosti. Vaše je všechno, co k vám náleží a co vytváří váš svět plný možností. A čím je svět pro Deutsche Telekom? Příležitostí stát se globálním lídrem v oblasti telekomunikačních služeb. That's why we are connecting your world.